“To wynika z wiedzy geeka” – kampania morele.net

Dla osoby interesującej się na co dzień nowymi technologiami nie ma nic przyjemniejszego niż łączenie pracy z hobby. Nie zostałem jeszcze blogerem technologicznym roku ale miałem przyjemność wziąć udział w kampanii reklamowej sklepu morele.net, który z technologiami wszelkiego typu ma dużo wspólnego. Jako lektor oczywiście.

Główną uwagę (szczególnie męskiej widowni) przykuwa Romka – blogerka, która potrzebuje wymienić swój sprzęt komputerowy na lepszy, głównie by móc oddać się po pracy swojej wielkiej pasji i grać po sieci. Prosi o pomoc dwóch sympatycznych gości: Witka i Eugeniusza. Jak to się skończy? Zobaczcie sami – warto.

Sama reklama jest bardzo dobrze zrobiona i wyróżnia się in plus na tle konkurencji. Tyle mojej oceny – głos oddaję Wam.

źródło: https://www.youtube.com/watch?v=tsx68qFuyQI

 

Dodaj komentarz